تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

پروژه طرح بازاریابی گوشی تلفن



شناسه محصول: 863511
موجود

پروژه طرح بازاریابی گوشی تلفن

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 5400تومان

برچسب ها :

پروژه طرح بازاریابی گوشی تلفن

پروژه طرح بازاریابی گوشی تلفن

پروژه طرح بازاریابی گوشی تلفن 23 صفحه بصورت ورد

فهرست مطالب

1- مقدمه. 2

مروري بر محصول توليد شده 2

مطالعات و پيش بيني بازار. 2

2- تجزيه و تحليل موقعيتي.. 3

الف) محيط موقعيتي.. 4

ب) محيط تكنولوژيكي.. 5

ج) محيط اجتماعي – سياسي.. 5

د) محيط رقابت... 5

ماتريس SWOT.. 7

3- بازار هدف.. 10

ويژگي هاي بازار. 10

4- مسائل و مشكلات و فرصت ها 12

5-اهداف بازاريابي.. 13

6- استراتژي بازاريابي.. 14

7- تاكتيك هاي بازاريابي.. 17

8- اجرا و كنترل. 22

برآورد سود و زیان : 23

نقطه سر به سر. 23

      


 

1- مقدمه

محصول مورد بررسي در اين طرح  گوشي مي باشد.  گوشي تلفن وسيله اي است كه جريانهاي الكتريكي دريافتي از طريق خط تلفن را به امواج صوتي تبديل مي كند تا براي مخاطب ارتباط تلفني قابل شنيدن باشد. همچنانكه مشخص است اين محصول در دستگاه هاي تلفن خانگي، عمومي و مدارهاي آيفون (دربازكن) يا هر نوع مدار مكالمه دو طرفه اي كه به گوشي نياز داشته باشد، مورد استفاده قرار مي گيرد.

مروري بر محصول توليد شده مطالعات و پيش بيني بازار

هر محصول ويژگي ها و مشخصات خاصي دارد كه پيش از هرگونه بررسي فني و مالي طرح، لازم است اين خصوصيات به درستي شناخته شوند. شناخت صحيح مشخصات و انواع مختلف محصول، بدون ترديد، راهنماي مناسبي جهت تصميم گيريهاي لازم در انتخاب روش و عمليات توليد و محاسبات بعدي مورد نياز خواهد بود. در اين ارتباط يكي از موثرترين روشهاي قابل استفاده، به كارگيري استانداردهاي مدون ملي و جهاني هر يك از محصولات مي باشد. علاوه بر اين جهت بررسي بازار لازم است كه شماره تعرفه گمركي (نامگذاري بروكسل) محصولات نيز مشخص گردد تا دوباره روند ادارات و صادرات محصول و مقررات آن شناخت لازم حاصل شود.

در اين مقاله محيط و موقعيت محصول، ماتريس swot ، بازار هدف و مشتريان و رقبا ،  استراتژي ها،‌اهداف و تاكتيك هاي بازاريابي مورد بررسي قرار خواهد گرفت.


2- تجزيه و تحليل موقعيتي

 طبقه بندي محصول

انواع  گوشي مورد استفاده در مدارهاي مكالمه از لحاظ مقاومت الكتريكي گوشي سيستم عملكرد قابل طبقه بندي هستند. مقاومت الكتريكي معمول گوشي ها 32 اهم است، ولي با توجه به خروجي مدار تقويت كننده (Amplifier) ممكن است از گوشي 16 يا 64 اهم نيز استفاده شود. تاثير هم گوشي در كاركرد دستگاه صوتي آن است كه هرچه اين مقدار كمتر باشد، مقدار تقويت كننده بايد جريان خروجي بيشتري داشته باشد، يك توان ثابت ايجاد شود. (توان يك دستگاه الكتريكي از رابطه PS=E´t محاسبه مي شود) بنابراين با توجه به توان مورد نياز و محدوديتهاي شبكه مخابراتي براي ارسال جريان براي مشتركين در سيستمهاي تلفني معمولاً از گوشي 32 اهم استفاده مي شود.

از نظر سيستم عملكرد نيز گوشي ممكن است ديناميكي يا كريستالي باشد. گوشي كريستالي بر اساس خواص كريستال پيزوالكتريك عمل مي كند. اين كريستال داراي دو امتداد در وجوه خود مي باشد كه اگر در يك امتداد فشار وارد شود دو طرف وجه ديگر اختلاف پتانسيل الكتريكي ايجاد مي شود (از اين خاصيت در ميكروفونهاي كريستالي استفاده مي شود) و چنانچه ولتاژ الكتريكي به وجه الكتريكي كريستال اعمال شود در امتداد وجه ديگر تغيير شكل (انبساط و انقباض) ايجاد مي شود. از اين خاصيت در گوشي هاي كريستالي استفاده شده و با اعمال تغييرات ولتاژ ناشي از جريان ميكروفون، تغيير ابعاد وجه فشاري به ديافراگم گوشي منتقل مي گردد. اين تغييرات ابعاد (كه 6 فركانس جريان ورودي متناسب است) باعث به ارتعاش درآمدن ديافراگم گوشي شده و صدا توليد مي كند. گوشي هاي كريستالي معمولاً براي ايجاد صدا با دامنه كم و طيف فركانسي وسيع مورد استفاده قرار مي گيرند. بنابراين در گوشي تلفن كه شدت صدا نسبت به كيفيت از اهميت بيشتري برخوردار است از گوشي ديناميكي استفاده مي شود.

 

الف) محيط موقعيتي

 گوشي تلفن مورد نظر در اين طرح از نوع ديناميكي بوده و مقاومت سيم پيچ آن 32 اهم مي باشد. قبل از شناسايي اجزاء و قطعات محصول لازم است مخصتري درباره طرز كار  گوشي ديناميكي توضيح داده شود.

 گوشي بلندگو يا ميكروفون ديناميكي داراي ساختمان مشابهي هستند. عملكرد اين وسايل بر مبناي عبور جريان از سيم پيچ و ايجاد ميدان مغناطيسي است. (در مورد ميكروفون لرزش سيم پيچ در ميدان مغناطيس ايجاد جريان مي كند). نماي ساده اي از نحوه كار اين وسايل در شكل (1-2) ارائه شده است. با عبور جريان الكتريكي توليد شده توسط ميكروفون از سيم پيچ گوشي، در اطراف سيم پيچ ميدانهاي مغناطيسي ايجاد مي شود كه باعث جذب يا دفع به ديافراگم گوشي چسبيده است، باعث ارتعاش ديافراگم مي شود كه در نهايت توليد صدا مي كند.

اجزاي  گوشي تلفن را مي توان به سه دسته تقسيم كرد كه در ادامه با معرفي هر كدام، نقش آنها نيز توضيح داده مي شود.

1- قوانين

ما در صدد ارائه محصولاتی مطابق خواسته های بهینه کردن مصرف انرژی برای شما با قیمتی بسیار پتئین تر از دیگر محصولات و کارائی و کیفیتی بسیار برتر برای شما و رشد اقتصاد ملی می باشیم.

 

2- تکنولوژي

 گوشي تلفن داراي ابعاد 5/2 ´ 5 ´ 5 سانتيمتر است. بنابراين بسته بندي مناسب براي آن قرار دادن هر 20  در يك جعبه مقوايي به ابعاد 5 ´ 52 ´ 10 سانتي متر است.

براي ارسال محصولات به بازار نيز هر 40 جعبه را در يك كارتن به ابعاد 25 ´ 50 ´ 40 سانتي متر قرار ميدهند. كارتن از انواع سه لايه بوده كه بر حسب سفارش از واحدهاي توليد كننده خريداري مي گردد.

ب) محيط تكنولوژيكي

باتوجه به روند رو به رشد تكنولوژيكي و و مكانيزه شدن كارها ، بايد در جهت پيشرفته شدن سيستم هاي موجود گام برداشت. اين محصول با توجه به اين كه داراي مدل هاي گوناگون است و هر ساله با طراحي ها و ابشن هاي جديد ارائه مي شود ، مي توان يك عمر 10 تا 13 مفيد براي آن در نظر گرفت.شركت همچنين مي تواند با به كار بردن تكنولوژي توليد خود از وارد كردن و هزينه هاي واردات خوداري كند. 

ج) محيط اجتماعي – سياسي

بالا رفتن نرخ واردات مي تواند در بالا رفتن قيمت محصول تاثير زيادي بگذارد.( به علت وارداتي بودن آن )

موجود مقرارت زيست ميطي و استاندارد هاي توليدي

به وجود آوردن بسترهاي مناسب براي مشتريان تا آنها بتوانند به سادگي و متناسب با سليقه خود آبشن هاي آن را انتخاب نمايند.

 


خرید آنلاین


سایر محصولات

آپدیت شماره دو -مجموعه طلایی راهنمای تعمیرات سخت افزار موبایل


آپدیت شماره دو -مجموعه طلایی راهنمای تعمیرات سخت افزار موبایل دومین آپدیت از مجموعه راهنمای تعمیرات موبایل گوشي و تبلت های جدید برای تمام برندها سامسونگ گلکسی - لنوو - اچ تی سی - هوآ

ادامه مطلب  
آپدیت شماره سه -مجموعه طلایی راهنمای تعمیرات سخت افزار موبایل


آپدیت شماره سه -مجموعه طلایی راهنمای تعمیرات سخت افزار موبایل سومین آپدیت از مجموعه طلایی راهنمای تعمیرات موبایل گوشي و تبلت های جدید برای تمام برندها سامسونگ گلکسی - لنوو - اچ تی سی -&nb

ادامه مطلب  
پاورپوینت کتاب بازاريابي و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری


دانلود پاورپوینت کتاب بازاريابي و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری، در قالب  ppt  و در 272 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: مفاهیم مدیریت بازارتعریف بازاريابي و مدیریت بازارضرورت بازاريابيمفاهیم اساسی بازا

ادامه مطلب  
بازاريابي و بازارسازی زیره و زرشك 223ص


223 صتحقیق‌ برای‌ افزایش‌ صادرات‌ غیرنفتی‌ كه‌ در كشور ما امری‌ الزامی‌است‌. دراین‌ مورد گرچه‌ در مقاطع‌مختلف‌ زمانی‌ چه‌ قبل‌ و چه‌ بعد از انقلاب‌ تح

ادامه مطلب  
ضرورت تحقیقات بازاريابي (word) 27صفحه


عنوان :ضرورت تحقیقات بازاريابي                                    

ادامه مطلب  
پروژه طرح بازاريابي گوشي تلفن

پروژه طرح بازاريابي گوشي تلفن 23 صفحه بصورت وردفهرست مطالب 1- مقدمه. 2مروری بر محصول تولید شده 2مطالعات و پیش بینی بازار. 22- تجزیه و تحلیل موقعیتی.. 3الف) محیط موقعیتی.. 4ب) محیط تكنولوژیكی.. 5ج) محیط اجتماعی – سیاسی.. 5د) محیط رقابت... 5ماتریس SWOT..

ادامه مطلب  
بازاريابي ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش

بازاريابي ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش 33 صفحه بصورت وردبازاريابي ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش... 3چكیده : 3مقدمه. 3بیان مسئله. 4انواع فعالیت‌ها در بازاريابي.. 4بازار ورزشی.. 9اهمیت بازاریا بی ورزشی.. 9فرایند

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) بازاريابي و مدیریت بازار


 این پاور پوینت دارای 300 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت بازاريابي و مدیریت بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می

ادامه مطلب  
گزارش کار آموزی بازاريابي


گزارش کارآموزی در بازاريابي با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند Doc آماده شده و برای دانلود شما عزیزان بر روی سرورهای سایت قرار کرفته است. شما برای دانلود این گزارش کارآموزی/کارورزی لازم است ابتدا از طریق پایین صفحه پرداخت را انجام داده سپس لینک د

ادامه مطلب  
گزارش کار آموزی مدیریت بازار یابی


گزارش کارآموزی در مدیریت بازار یابی با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند Doc آماده شده و برای دانلود شما عزیزان بر روی سرورهای سایت قرار کرفته است. شما برای دانلود این گزارش کارآموزی/کارورزی لازم است ابتدا از طریق پایین صفحه پرداخت را انجام

ادامه مطلب  
logo-samandehi